🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پدر

(ثبت: 224476) فروردین 16, 1399 

 

پدری که به سینه ندارد آهنگی
ز خنده های رقیبان نبسته ترفندی

چگونه از غم خود راه برگیرد ؟
بدست بسته ی خود ندارد او سنگی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. رضا زمانیان قوژدی

    فروردین 16, 1399

    درود بر شما استاد.
    شما که در بداهه گویی ید طولایی دارید چرا اینقدر کوتاه؟!
    زنده باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا