🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پدر

(ثبت: 268187) اسفند 15, 1402 
پدر

 

به رنگِ شعرِ نابی پیـــر بابا

رسولِ بی کتــابی پیـــر بابا

گرامی، مهربان، آیینه‌ سیرت

جنـابِ مستطابی پیـــر بابا

ـــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی. هند. دهلی‌نو
ـــــــــــــــــــــــ

 

 

نظرها
  1. حمید گیوه چیان

    اسفند 15, 1402

    درود جناب لاهیجی عزیز و بزرگوار
    شعر زیبا و دلنشینی است.
    در سایه ی الطاف الهی شاد و سلامت باشید❤️❤️❤️🌺🌺🌺

  2. عظیمه ایرانپور

    اسفند 15, 1402

    درود بر شما
    خیلی زییاست
    لذت بردم🌷

  3. صفا یغمایی

    اسفند 15, 1402

    درودجناب دکترلاهیجی گرامی
    دوبیتی زیبا ودلنشینی‌ست .
    لذت بردم
    امیدکه هرروز ازآثار زیبایتان مستفیضمان فرمائید.
    موفق وسربلندباشید.
    🌺🌺🌺

  4. درودها جناب دکتر لاهیجی شاعربزرگمهر
    متنوع و متفاوت بسیار زیبا و ماندگار می سرایید
    بابت اشتراک افکارتان
    سپاس🙏🍃🌿💐🌿🍃🙏