🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پرنده

(ثبت: 222832) فروردین 12, 1399 

 

ای پرنده ی رها
سالهاست
پرنده‌ها
بر ته مانده ی پوتین ات لانه دارد!

سعید فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    فروردین 12, 1399

    سلام

    رها از قفس

    دستمریزاد

    تقدیمی : 🌸

    ای رها از خاک جانب آسمان
    لاله ای پیکر زمینی گر عیان

    یادگاری مانده در رویی زمین
    در درون خاکی نهان گر بی روان

    ولی اله بایبوردی

    12 / 01 / 1399

    🌸🌸🌸🌸🌸🌸

  2. مسیب عبدلپور

    فروردین 13, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا