🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پرنده

(ثبت: 233590) آذر 2, 1399 

– پرنده:

من،،،
پرنده کوچک!
خیس از باران وُ،
–بی‌آشیان.

خوشبخت بودم
زمانی که،،،
–در آغوش تو لانه داشتم.

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#هاشور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. درود بر شما زیبا بود

    وخوش حس

    💐💐💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا