🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پرندگی

(ثبت: 256783) اسفند 10, 1401 

 

پرواز
زندگی عقاب است
پر زدن
آغاز پرندگی ست
قفس سرنوشت نیست
آسمان ما را
پاگشای ماه کرده است

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. اسفند 10, 1401

    کو‌ه‌ از کمر افتاد
    شایعه‌ٔ مرگ عقاب را
    از کلاغ شنید بی کیِ دیدار

    چه دردی ازاین بسیار

    سیدمحمدرضالاهیجی

  2. طارق خراسانی

    اسفند 10, 1401

    سلام

    زیباست

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌🌱

    • فاضله هاشمی

      اسفند 10, 1401

      سلام سپاسگزارم استاد عزیز 🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا