🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پرواز. ٤

(ثبت: 235007) دی 13, 1399 

 

بايد از زندان رها گردم بسوى آسمان

بايد از دنيا درى سازم بسوى كهكشان

از فضاى پر هياهو از گناه

آرزومندم رها گردم پگاه

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. درود بر شما
    روزتان پر از
    سرور و توفیق
    🙏🙏🌹🌸🌻

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا