🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پریسکه ۰۲۰

(ثبت: 224081) خرداد 22, 1399 

 

– فقر:
به عدد و ارقام توجه نکن
وقتی تو را نداشته باشم
فقیرترین مرد جهانم

– بر پا:
روحم کودکی است نوپا
به امید دستان توست
بر پا بودنم

– قحطی:
آنجا که نباشی
قحط سالی عشق است

– تاریکی:
تاریک‌ترین گوشهٔ دنیاست
آنجا که مهتاب نگاهت
نمی‌تابد بر من!

– خنده هایت:
بوی شعر تازه می‌دهند
خنده هایت.

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_پریسکه
@ZanaKORDistani63
@mikhanehkolop3
https://www.instagram.com/zanakordistani?r=nametag

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا