🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پستی فروتر از خدایی

(ثبت: 4051) اردیبهشت 23, 1396 

پُستی فروتر از خدایی  را نمی خواهم

گول است این فرمان روایی را نمی خواهم

دیروزمستی کرده بود م نفس هر جایی

دیگر  شراب هرکجایی را نمی خواهم 

وقتی دلی حال دلم  را در نمی یابد

بزم و بَرندِ  رو نمایی  را نمی خواهم

بگذار در بند ت  بمانم سر فرازانه

مرگ است آزادی،رهایی را نمی خواهم

خوارم  کند دلجویی و همراهی  دشمن

ازناکسان مشکل گشایی را نمی خواهم

برپای خود برخاک خود ارجم نمی کاهد

دربی فضا  بال همایی  را نمی خواهم

حالا که کشتی را به میل خود نمی رانم

نام و نشانِ  نا خدایی را نمی خواهم

خود سوزیم دیوان ودفترهای  نفسم بود

من بی بها شیخ بهایی را نمی خواهم