🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پست مدرن

(ثبت: 5628) اسفند 12, 1396 

جنگ به جنگ

پیش می رفتیم

کشتار پست مدرن

مرگ آنی را پس می­ زد

و ترس از سلاخی

سوراخ خمپاره را

ناچیز می ­کرد

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 13, 1396

    سلام و درود 

    مانند همیشه زیبا و منحصر به فرد 

    در پناه خدا

  2. حسن بن یباره

    اسفند 26, 1396

    سلام

    در گذشته زیباتر می سرودید…

    بهترین روزها برای شما….

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا