🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پس از مرگم چه خواهم شد؟

(ثبت: 234287) آذر 25, 1399 

 

و مى دانم پس از مرگم چه خواهم شد
مثال تك درختى مانده در صحرا
غريب و يكه و تنها

نه جوئى ره گشايد بر كوير پهن دشت خشك
نه آوائى طنين اندازه آنگاه بر دل غمبار آن سامان

نه دستى بر سر و رويم غبار جبهه برگيرد

نه چشمى
شاهد خاموشى شمع رخم باشد به اين شبها

تمام برگهايم زخمى از شلاق نااهلان
تمام ريشه ام آماج گنداب اهانتها

ولى يك جفت پروانه
درون سينه در پرواز
به هر گلزار مى چرخند
به يك آوا مى رقصند

و از اين پيله ى زخمى
هزاران طرح مى سازند
هزاران رنگ مى بارد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. مدینه ترکاشوند

    آذر 25, 1399

    بسیار زیباست
    روزتان پراز
    سرور و توفیق
    🙏🙏🌹🌸🌻

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا