🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پلوتونیوم اوّل ذبیحِ پلوتو

(ثبت: 251099) شهریور 21, 1401 
پلوتونیوم اوّل ذبیحِ پلوتو

 

زندگی!

بی واحدِ کیلومتر

بی اندازه‌ٔ متر

دستِ خالی

اتفاقی بود در خانی آباد‌

از جوادیّه رد شد

دور زد مُنیریّه را

وَ به نارمک نرسیده مرگ بالا آورد

 

زندگی!

لاغر و نحیف

خاکسترِ استخوانش رویِ دستانِ باد

دفن شد نزدیکِ کهریزک

میراتر از میرا

خاموش‌تر از سکسکه‌ٔ سکوت

بی‌جان‌تر از سکنه‌ٔ نیست!

 

ـــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند
ـــــــــــــــــــــــ

 

 

 

 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا