🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پورتِ تله‌پورت

(ثبت: 252155) مهر 25, 1401 
پورتِ تله‌پورت

 

سمتِ همین نزدیکی
پشتِ جبینِ پُر عرقِ کوچهٔ تاریکی
بی کیِ رد شدنِ درنگ
از کنارِ مدارِ صفر درجه‌ٔ لبخندی ماتیکی
درست بعد از پیچِ گردنه‌ٔ حیران!
هــــم‌‌‌ارضِ مرزِ همسایگیِ دخانیات
به‌ اندازه‌ٔ نخوردنِ یک‌ تکّه نانِ قندی
بیست و چندی و اندی سال‌‌ست
می‌میرم مدام
سرِ ساعتِ دلم خواست
بی کم و کاست
با حیف و میلِ تراکمِ استخوان!

حالا غسال را صدا
تورِ کفن را آماده
آمبولانس و تابوت را مهیا
بی آشنایان و بی بستگانم را بادِ هوا
چال کنید تمام قد
مناطقِ بیست‌وهفت‌گانه
وَ حومه‌ٔ حوالیِ حالم را
شاید در شعرِ بعد حاجت روا شوم!

ـــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند
ـــــــــــــــــــــــ

 

 

 

 

نظرها
  1. سلام و درود ادیب گرانقدر
    صبح و روز سرکارعالی متعالی

    لطف دارید و بزرگوارید