🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پوچی مطلق!

(ثبت: 232520) مهر 23, 1399 

 

وقتی که نیستی
یک چیز دنیا کم است…
مثلِ یک خنده،
یک بهار
یا؛
— شهریور…

به گمانم،
در غیابِ تو،
جهان یک پوچی ی مطلق ست.
یعنی:
همه‌ی دهان ها بسته است!

وقتی که نیستی
من،،،
بی دلیل ترین اتفاق زمینم‌!

#سعید_فلاحی(زانا کوردستانی)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا