🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پیاده

(ثبت: 245040) بهمن 13, 1400 

 

در من کسی نیست
همه رفته اند
با پای پیاده
چند فرسنگ میشود
از تو دور شد؟

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    بهمن 13, 1400

    سلام و درود و خدا قوت

  2. سیاوش آزاد

    بهمن 13, 1400

    سلام موفق باشید

  3. بهمن 13, 1400

    درود
    و
    احسنت

  4. زهرا آهن

    اسفند 5, 1400

    درود بر شما
    پایدار باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا