🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پیشمرگە

(ثبت: 249937) مرداد 18, 1401 
پیشمرگە

پێشمه‌رگه *
هه‌ڵبه‌ستیکه!
لبه‌ر کوڵی دڵی کوردستان
شێعری سەربەستی وت و وێژ دەکات.

▪ برگردان فارسی:

پیشمرگه،
شاعری‌ست!
که برای غم کوردستان
شعر آزادی می‌سراید.

#زانا_کوردستانی


 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. Alan

    بهمن 10, 1401

    الهی
    خداوند!
    یاری ام کن تا در روبط با دیگران
    هر چه را که برای خودمی پسندم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا