🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پیمانه و سجاده و طامات

(ثبت: 244917) بهمن 17, 1400 

 

در عالَم ما , عالِم و دیوانه یکی ست
چون ظلم برآمده , شب و روز یکی ست
فقر از در و دیوار چو آید به درون
پیمانه و سجاده و طامات , یکی ست

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. سیاوش آزاد

    بهمن 17, 1400

    سلام به هیچ وجه یکی نیست
    أَ فَمَنْ كانَ مُؤْمِناً كَمَنْ كانَ فاسِقاً لا يَسْتَوُونَ

  2. سلام
    رجوع کنید به کلیپ شهید بهشتی ، آنجا که فرمود :
    اگر در جامعه ی اسلامی ناعدالتی باشد و قوی قویتر و ضعیف ضعیفر بشود ، اگر صفحات قران را جای جای این جامعه بچسباند ؛ لجن گرفته است
    شماره واتساپ بدهید ب استان ارسال کنم
    یقینا کلام شهید افضل بر ادعاهای ما قاعدین است
    شماره من
    ۰۹۲۲۶۷۲۷۴۵۷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا