🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پیچک

(ثبت: 468) دی 10, 1394 
پیچک

بگذار که در کوچه بیاید پیچک

تا اهل محله را بپاید پیچک

اینقدر به او زور نگو می خشکد

بگذار که اندیشه بزاید پیچک

عفت نظری

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا