🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چامک 3

(ثبت: 13067) بهمن 2, 1397 
چامک 3

1. از آن دو انار
پر از دانه های سرخ هوس
که از پرچین سینه ات
شوق گذشتن دارند
نمی توان گذشت!

2. یلدا
بیا
انارهای روی درخت
بدون تو نمی خندند!.

3. چه کسی گفته:
تحریم اثر ندارد؟!
مرا ببین
که بوسه هایم
ته گرفته است.

4. یک نخ دوستت دارم دود میکنم
شاید این سیگارها
دلتنگی هایم را علاج کنند.

5. وقتی
موهایت را به دست باد می دهی
و گنجشککان از معاشقه با تو سخن میگویند
به معجزه ی تن ات
بیشتر مومن می شوم.

6. باران
بدجور
پشت پنجره
قدم می زند
چترت را بردار
برویم
با او قدمی بزنیم.

7. بیا برویم داخل رختخواب
حرف بزنیم
آنجا عقیده آزاد است
فقط تو را
در آغوشم زندانی میکنم.

8. جنگ آوران
دلیلی مثل تو را
برای صلح نداشته اند.

9. دهانم پر از بوسه است
مسلح برای رگباری مرگبار
و من
تا نبوسمت
اسحله را
زمین
نخواهم گذاشت.

10. بیا کنار پنجره
کوچه دل نگران
نگاه های مهربانت است.

 

 

سعید فلاحی
(زانا کوردستانی)

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا