🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چامک 7

(ثبت: 13077) بهمن 7, 1397 
چامک 7

1 – واژه هایم لال شده اند
تنها
بوسه است
که اکنون
توانایی تکلم دارد.

2 – تو؛
بیت الحرام عاشقانه های منی…
به پابوسی آغوشت
می آیم
هر شب.

3 – دوستت دارم من
و من
این دوست داشتنت را
دوست دارم.

4 – چه کسی می تواند
تو داشته باشد
و
نگوید دوستت دارم؟!

5 – باران شو و ببار
بر ورق های دفترم
تا شعرت کنم.

6 – فراموشکار شده ام
بگذار
هر شب
بغل کردن
و بوسیدنت را مرور کنم
مبادا یادم بروند.

7 – هوای تو
از هوای تهران هم
مضر تر است!
هوای تهران به سرفه ام می اندازد
و هوای تو
به گریه…

8 – دوست داشتنت
مثل بوی نان داغ
اول صبح
مطبوع است…

9 – تازه فهمیدم ته دنیا کجاست!
آنجا که حضور سبز تو
سبز نیست.

10 – میان تمام ثروت جهان
تنها
تو را میخواهم
چه فقیرم
وقتی تو را ندارم.

سعید فلاحی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. مازیار نژادیان

    بهمن 7, 1397

    درودها کوتاه های قشنگی بود@};-@};-@};-@};-@};-

    • زانا کوردستانی

      بهمن 21, 1397

      ██__███
      __███_███___██__██
      __███__███████___███
      ___███_████████_████
      ███_██_███████__████
      _███_____████__████
      __██████_____█████
      ___███████__█████
      ______████ _██
      ______________██
      _______________█
      _████_________█
      __█████_______█
      ___████________█
      ____█████______█
      _________█______█
      _____███_█_█__█
      ____█████__█_█
      ___██████___█_____█████
      ____████____█___███_█████
      _____██____█__██____██████
      ______█___█_██_______████
      _________███__________██
      _________██____________█
      _________█
      ________█
      ________█
      “““““✬ ‘✧ `✬
      “““““ ♜=♜=♜
      “““` ` {_♥_✿_♥_}
      ‘“` ✩ `✫{=✰=✰==}✫ `✩
      ““♖.{♖___♖_♖___♖}.♖
      “`{==================}
      “`{✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿}

      درود بی پایان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا