🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چرخش

(ثبت: 215928) مهر 16, 1398 

فقط
عشق
تو را
روی چشمان آبیم
نو به نو نقاشی می کرد…
میان دو پلک
جان، جَهَان
می چرخید
در مردمکم

 

 

 

 

نظرها
  1. یاد آور :

    اِتَّقُوا فِرَاسَةَ اَلْمُؤْمِنِ فَإِنَّهُ يَنْظُرُ بِنُورِ اَللَّهِ…

    دیدگاهم دوربینی است برای کشف حقیقت …

    دلنمیراد استاد رشنو ارجمند

    تقدیمی : 💐

    نگاهم ، دوربینی شد برایم
    دلم چون جام جم غمگین چرایم

    برایم ،مونسی باشد ،انیسی
    جمال اویی ببینم هر کجایم

    ولی اله بایبوردی

    16 / 07 / 1398

    🌸🌸🌷🌹🌷🌸🌸

  2. سلام و درودتان باد استاد

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺

  3. فقط
    عشق
    تو را
    روی چشمان آبیم
    نو به نو نقاشی می کرد…🙏🙏

  4. سپیده طالبی

    مهر 16, 1398

    شاعرانه ای دل نشین

    درودها جناب استاد گرامی
    دست مریزاد و تقدیمتان🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا