🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چشمانت

(ثبت: 240337) تیر 15, 1400 

 

از هر چه که بگذريم،
از چشمانت نمي‎شود گذشت…

وقتي که ساکتی،،،
این تیله های جذاب
مادرزاد شاعرند!

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#کتاب_چشم_های_تو
#هاشور

 

 

 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا