🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چشمه نور

(ثبت: 710) بهمن 13, 1394 
چشمه نور

لبخند تو یک چشمه از نور است شیرین

چشم در و همسایه ها شور است شیرین

قندم که می افتد به لبهایت بفهمان

انگور شیرین سهم زنبور است شیرین

عفت نظری

نظرها
  1. نگار حسن زاده

    بهمن 15, 1394

    سلام نازنینم

    بسیار عالی بود

    احسنت عزیزم

  2. دینا پاکزاد

    بهمن 15, 1394

    سلام خانوم.شعر خیلی قشنگی بود.مرحبا

  3. سمانه تیموریان

    بهمن 15, 1394

    سلام

    عااااالی 

  4. مرجان مطلق

    بهمن 15, 1394

  5. سوگند صفا

    بهمن 15, 1394

    سلاااام خانوم نظری عزیزززززززم…

    خیلی خیلی قشنگ بود…..وقتی میگم قشنگ ینی میخام لذت بردن از خوندن یک شعر رو محاوره ای و خودمانی بگم…..احسنت پس….

    زنده باشین

    یاحق

  6. عسل رادمنش

    بهمن 16, 1394

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا