🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چشمه ها

(ثبت: 212317) مرداد 1, 1398 

چشم های شکو فه ها حیران
چشمه های حیات شد ویران

خاطرات زمین شده چرکین
السلام علیک یا باران

کوله بار زمانه سنگین است
معرفت در هواست سرگردان

عادتا اعتماد معذور و
حاصلش آس و پاسی دوران

فر صت اعتقاد شد دیر و
لشکر واژه بی سر و سامان

دور تا دور زندگی ترفند
ربنا آتنا کمی وجدان

روزگار ای حرامی آغوشت
یللی تللی کردن آسان

 

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. امیر جلالی

    مرداد 1, 1398

    فر صت اعتقاد شد دیر و
    لشکر واژه بی سر و سامان

    دور تا دور زندگی ترفند
    ربنا آتنا کمی وجدان

    هم زیبا و آهنگین بود و هم ریتمی مرتب و پیوسته داشت.
    معنا و مفهومی ارزشمند وفاخر داشت و بنده بسیار بهره بردم و آموختم … درود بر شما

  2. … سلام استاد
    ارادتم به شما مرز نمی شناسد…
    می آموزم تا غروب…

    … راه ها را – همه – من
    به خطر تو
    خطر کردم و ماه ها را
    در انتظارت تنها به سر!

    پ………

  3. ولی اله بایبوردی

    مرداد 1, 1398

    سلام و دروداستاد ارجمند جناب انصاری گرامی

    کوله بار زمانه سنگین است
    معرفت در هواست سرگردان

    دستمریزاد ودلنمیراد

    🌸🌸🌸🌷🌸🌸🌸

  4. سلام و درود
    بسیار زیباست🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  5. مسیحا یاری

    مرداد 3, 1398

    السلام علیک یا باران …..درود استاد من