🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چشم زیرِ دستِ اولتراسوند

(ثبت: 250562) شهریور 6, 1401 
چشم زیرِ دستِ اولتراسوند

 

قدم می‌زند قطارِ شعر
رویِ ریلِ سطر!

به ایستگاهِ تو نرسیده
عینکِ تمامِ کوپه‌ها
ادایِ لهجه‌ٔ خیسِ چشمانم را
در می‌آورند!

دفتر خیس
قلم خیس
حرف خیس
واژه خیس
دست و دل خیس

من اکنون!
چکنویسِ خاطرات
در قطاری تَرم!

 

باور نداری
سطر به‌سطرِ شعرم را بخوان!

 

ـــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند
ـــــــــــــــــــــــ

 

 

 

 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا