🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چشم هایش

(ثبت: 247081) فروردین 28, 1401 

 

به لب آتش، به موها مِش، به چشمش شیطنت دارد
هنر می بارد از طرز نگاهش، کیفیت دارد

نگاهش: شعر حافظ یا اثرهای کمال الملک
نگاهش صاحبِ سبک است، گویی شخصیت دارد

حفاظت می کند از چشمِ او یک لشکرِ مژگان
حریمِ آستانِ چشمِ پاکش تولیت دارد

نباید لحظه ای از رویِ ماهش چشم بردارم
نگاه خیره بر کمیابِ زیبا خاصیت دارد

نه تنها در زمین زیباتر از هرچیز و ممتاز است
گمانم در گروه حوریان هم عضویت دارد

نمی دانم چرا احساس قدرت می کنم پیشش
کنار شیر زن بودن، غرور و امنیت دارد

به قید فوریت من را در آغوشت بکش بانو
که ترک واجب اولی…. موکد معصیت دارد

دل دیوانه ام دیوانگی را تازه فهمیده
برای عاشقی با تو… هزاران ظرفیت دارد

قبولم کن… غزل از من… بساطِ دلبری با تو
نمی بینی جنونم با وجودت سنخیت دارد

به من گفت او به بند افتاده ای آخر؟ مبارک باد
نمی دانم که حرفش تهنیت یا تسلیت دارد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 28, 1401

    حفاظت می کند از چشمِ او یک لشکرِ مژگان
    حریمِ آستانِ چشمِ پاکش تولیت دارد

    👏👏👏👏👏👏👏
    👏👏👏👏👏👏👏

    سلام

    عجب غزل زیبایی!

    درودها بر شما

    در پناه خدا 🌿❤️❤️❤️❤️❤️🌿

  2. سارا رحیمی

    فروردین 28, 1401

    درود بر شما بزرگوار
    زیبا غزلی خواندم از قلمتان
    دستمریزاد
    🌸🌸🌸

  3. صفا یغمایی

    فروردین 28, 1401

    درودجناب گلشن
    آفرین برشما
    لذت بردم
    موفق باشید.
    🌷🌷🌷

  4. آرزو نوری

    فروردین 28, 1401

    چه خوب

  5. فریبا نوری

    فروردین 29, 1401

    به قید فوریت من را در آغوشت بکش بانو
    که ترک واجب اولی…. موکد معصیت دارد

    درود 🌸🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا