🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 “چشم چشم دو ابرو”

(ثبت: 255850) بهمن 14, 1401 
“چشم چشم دو ابرو”

آیدا

مراعات نظیرِ چشمانت
واداشت شاملو را به شعـر
چـه نیکو بود این امرِ خیــر!

 

ــــــــــــــــــــــــــــ
سیــد محمــدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند
ــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. سلام و درود جناب دکتر
    وقت بخیر

    از لطف و بزرگواری حضرت‌عالی سپاس‌گزارم

    میلاد مولای جان بر شما نیز مبارکا باشد و نکو

  2. سلام و درود استاد گرانقدر
    شب خوش

    ان شاءالله که به حق مولا علی علیه السلام همیشه خدا سلامت باشید و خیر باشد، حقیر مشتاقانه منتظر اشعار نغز و پر مغزتان هستم بزرگوار