🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چند شعر از: عابدین پاپی(آرام)

(ثبت: 252964) آبان 22, 1401 

شعر1
امروز مثل دیروز پر از تکرار است
فردا که سر می رسد چه غم بار است
سال ها گذشت و هرگز نفهمیدم
مشکل این جامعه فقط کار است!

شعر2
من این فریاد پاپتی را می ستایم
سکوتی ازجنسِ خط خطی را می ستایم
خیلی دلم گرفته خواهم که بنویسم
این غم و این دردِ لعنتی را می ستایم!

شعر 3
از شهر گذشتیم و بیابان شدیم
بر گونه ی کوچه ها خیابان شدیم
با این که به ما هیچ نقشی ندادند
پر بارتر از هر فصل درآبان شدیم!؟

شعر4
با آلودگی زمان شعر ما پاک شد
در خط نخست آزادی سینه چاک شد
بی شک کشتی گیر قهاری بود زیرا که
هرکس که با آن کشتی گرفت خاک شد؟!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آبان 22, 1401

    درود بر شما جناب پاپی گرامی💐🙏👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا