🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چهلچراغ دوچشمت

(ثبت: 1967) تیر 22, 1395 
چهلچراغ دوچشمت

      بیا که  در قدمت  عطر  ِ  آب می  ریزم

      ستاره در شب  ِغم بی حساب می ریزم

      در انتظار  ِ حضورت   نشسته ام  بر  در

      مسیر  ِ آمدنت   را   گلاب      می ریزم

     تویی که  علت  ِ هر  اشتیاق  ِ  سرسبزی

     به سجده گاه  ِ غمت   استجاب  می ریزم

     به چلچراغ  ِ  دوچشمت قسم که بی پروا

     شکسته بغض ِ عطش را شراب  می ریزم

     رکود و  رخوت  ِ شب را نمی کنم  انکار

     سپیده  درگذرت وقت  ِخواب  می ریزم

     اگر  نمانده   تو  را   آرزوی    پروازی

     میان  ِ روز و  شبت عشق ِ ناب  می ریزم

     طلای گم  شده ای  در غروب  ِ  پائیزم

     شهاب   ِ صاعقه  در  آفتاب   می ریزم