🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چه کردم

(ثبت: 6978) آبان 8, 1397 
چه کردم

کجای قصه بد بودم
که با من جفا کردی
مرا آواره ی این شهرو
این کوچه ها کردی
کجای راهو کج رفتم
که به فاصله تن دادی
رهایم کردی به کنج تنهایی
کجا دستاتو ول کردم
چه روزی دور شدم از تو
که دستامو رها کردی
مرا آواره ی این شهرو
این کوچه ها کردی
تمام گفته هات توی گوشمه
که می گفتی نباشی روز مرگمه
بگو نازنین رفتنت حقمه…؟
بگو چه کردم با تو
که دل بریدی از من
هنوز بین راهو
نگاتو بردی از من
بگو چه کردم با تو
که وقت رفتنت شد
تمام جانمو بردی
به درد خویش رها کردی
کجای قصه بد بودم
من عاشق تو بودم، من
چرا هرگز نگفتی تو؟
که دلداده نبودی تو
چرا هرگز نگفتی تو…
چرا…؟

معین کریمی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):