🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چه گویم؟

(ثبت: 255688) بهمن 12, 1401 
چه گویم؟

 

در کنج قفس قصه ی پرواز چه گویم؟

از موهبت بال و پر باز چه گویم؟

با بغض گلو نغمه ی امید چه خوانم؟

در بند اسارت سخن راز چه گویم؟

از سینه به جز آه جگر سوز نخیزد

با این همه از طبع غزلساز چه گویم؟

تا خار به چشم و دل ما رفته ز بیداد

از شوخی آن نرگس غماز چه گویم؟

از تار دلم بانگ طرب خیز نخیزد

بیهوده از این زخمه ی ناساز چه گویم؟

با یار از این گوشه ی زندان نفس گیر

شرح غم جانسوز درون باز چه گویم ؟

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. طارق خراسانی

    بهمن 12, 1401

    تا خار به چشم و دل ما رفته ز بیداد

    از شوخی آن نرگس غماز چه گویم؟

    سلام و درود بر افضل الشعرا
    حضرت استاد عباس خوش عمل کاشانی

    در این صبح دلاتگیز مهمان غزلی زیبا از آنحضزت بودم

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

    • حضرت استاد طارق را سلام
      حضرت استاد طارق را درود

      برد از سرهوش وازدل طاقتم
      دفتر شعر ترش را تا گشود….

  2. علی معصومی

    بهمن 12, 1401

    درودها برشما
    جناب استاد هوش عمل کاشانی نازنین
    💠💠💠
    زیبا می سرایی جانا
    ♡♡♡
    رام تو شدم بر سر عهدی که نبستی
    از هیزی ات ای چرخ نظرباز چه گویم

    پایان سخن اینکه در این خلوت دیجور
    از دست تو ای صبح سرآغاز چه گویم

    ✍بداهه ای به مدد غزل شورانگیزتان

  3. عظیمه ایرانپور

    بهمن 12, 1401

    درود بر شما
    زیباست
    قلمتان سبز🌺

  4. فاضله هاشمی

    بهمن 12, 1401

    بسیار زیبا سرودید استاد مهربان 🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا