🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چکه ۰۰۱

(ثبت: 14284) بهمن 28, 1397 

♡ صدای قار و قور شکمم
یاد آفریقای گرسنه بخیر

♡ روح دم نکشیده ام
اسیر عشق نپخته ات

♡ خطوط صورت مادر
رد پای گذر عمر

♡ سوراخ سنگ زندگی ام
از چکه ی مشکلات

♡ لبخند تلخ کودکی ام
به دهه ی شصت

♡ خاک خوردن عدالت
در کُشتی با روابط

♡ حکومت پنهان روابط
در بی عرضگی ضابطه ها

 

سعید فلاحی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 28, 1397

    سلام و درود

    عاااالی ست

    آفرین

    لذت بردم

    در پناه خدا 🍃👏🍃

    • زانا کوردستانی

      اسفند 3, 1397

      درود شما را استاد طارق

      سپاس از حضورتان

      🙏🙏🙏🙏🙏🙏

      شادکام باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا