🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چی میشد؟

(ثبت: 237549) فروردین 23, 1400 

 

چی می شد دست شما از سر ما کم بشود
رمه و گله از این خطه ی ما رم بشود
چی می شد وقتی که فردا تیغ آفتاب بزنه
آبهای رفته ی جالیزهای ما جم بشود

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    فروردین 23, 1400

    درود بر شما💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا