🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ژاکتِ یاد تو

(ثبت: 5633) اسفند 12, 1396 

ژاکتِ یاد تو بر دوش من است

عطر تو بر گل تن پوش من است

تو نباشی غزلم می گرید

دفترِ شعر سیه پوش من است

بی تفاوت به غمِ سردِ سکوت

نغمه ی عشقِ تو در گوش من است

می سرایم عطر احساس تو را

همه گلها که فراموشِ من است

شانه هایت که به اینجا برسد

غزلی تازه در آغوش من است

خواب در بستر رویا بهتر

همه ی شهر که خاموش من است

 #مه_ناز_نصیرپور

دی ماه نود و شش