🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ژنه کورده

(ثبت: 247403) اردیبهشت 10, 1401 

 

هەموو بەێانی
بەو ژنە کوردە بیر دەکەمەوا
کە وا نەیزانیوە…
حەوشی ماڵەکەی
لە کوێنەێ ئەم جیهانا لێدانی کات.

▪برگردان فارسی:

هر صبح
یاد آن زن کورد می‌افتم
که نمی‌داند، حیاط خانه‌اش را
کجای این جهان جارو کند؟!

#زانا_کوردستانی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا