🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کابوس …

(ثبت: 4077) اردیبهشت 27, 1396 

                         « به نام خدا »

       

              دیده ام کابوسی امّا تا ابد…

              میکنم وارونه هر تعبیر را !!!

            تا کنون تقدیر بر جایم نِشاند…

    

          « مینِشانم جای خود تقدیر را »

                   « مهران اسدپور »

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    اردیبهشت 28, 1396

    درود بر شما جناب اسدپور عزیز

    عالی سرودید

    بهره می برم

    زنده باشید

    • مهران اسدپور

      اردیبهشت 30, 1396

      درود و سپاس از بزرگواری و بنده نوازی حضرتعالی …

  2. مهدی صادقی مود

    اردیبهشت 28, 1396

    سلام جناب اسدپور گرامی

    زیبا سروده اید و تصمیم درستی است

    برقرار باشید

    • مهران اسدپور

      اردیبهشت 30, 1396

      درود و سپاس از همراهی و توجه شما …

  3. طلعت خیاط پیشه

    اردیبهشت 30, 1396

    احسنت بر شما

    • مهران اسدپور

      اردیبهشت 30, 1396

      درود و سپاس ازهمراهی و بزرگواری حضرتعالی …

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا