🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کاج دلتنگی

(ثبت: 4534) مرداد 8, 1396 
کاج دلتنگی

بوی گُل را به مَشامم برسانم کافیست! 

قطره ای نور به چَشمم بِچِکانم کافیست! 

ماه پُر نور شبم هستی و در اوج نیاز…

با تو در هاله ای از نور بمانم کافیست 

سایه اَم را پَسِ آن شعله ی پُر مهرت باز 

روی دیوار ملامت بنشانم کافیست 

شاپرک های خیالم چِقَدَر خوشبختند 

مثل آنها نَفَسی با تو بمانم کافیست 

کاج دلتنگی ما هم به هوایت پژمرد 

برگ ریزان صبوری، به گمانم کافیست 

قاری نام تو هستم سر گلدسته ی سرو 

قُل هو الله اَحد را که بخوانم کافیست 

نظرها
  1. علی اکبر سلطانی

    مرداد 8, 1396

    سلام و درود …

    غزل بسیار زیبایی ست …

    شاپرک های خیالم چِقَدَر خوشبختند /// مثل آنها نَفَسی با تو بمانم کافیست 

    ماشاءلله .. افتخاری ازت خوندن و اموختن ..

    مراقب خودت باش…

    خوشبخت باشی و سربلند..

    یا علی/..

    • لیلا صالح

      مرداد 9, 1396

      سلام به برادر مهربانم.

      سپاس از حضور عزیزتون گلداداشم

      لطف شما همیشه شامل حال خواهرتون بوده

      هر جا هستید سالم و تندرست باشید.

  2. طارق خراسانی

    مرداد 9, 1396

    کاج دلتنگی ما هم به هوایت پژمرد 

    برگ ریزان صبوری، به گمانم کافیست 

    قاری نام تو هستم سر گلدسته ی سرو 

    قُل هو الله اَحد را که بخوانم کافیست 

    سلام و هزاران درود به  دختر شاعرم

    الحق که غزل بسیار زیبایی ست

    این غزل نقطه ی عطفی در سرایش شماست 

    ایام تابستان است و دوستان در مسافرت بسر می برند و الا این غزل فاخر بازدیدکنندگان بسیاری  داشت.

    منتظر دیگر آثار ارزشمند آن دحتر عزیزم هستم .

    در پناه خدا

  3. لیلا صالح

    مرداد 9, 1396

    سلام بر استاد بزرگوارم. 

    بسیار خوشحال شدم از حضور مهربانتون. 

    ممنونم از اینکه همیشه مشوقم بودید

    زیبا نگاه شماست 

    شاد و سلامت باشید. 

  4. مهران اسدپور

    مرداد 9, 1396

    درود و دستمریزاد ؛

    • لیلا صالح

      مرداد 9, 1396

      سلام به برادر مهربانم

      سپاس از حضور مهربانتون

      شاد و سلامت باشید

  5. جواد مهدی پور

    مرداد 9, 1396

    سلام و عرض ارادت محضر بانو صالح مهربانم

    به به

    چقدر زیبا و دلنشین سرودید

    خیلی لذت بردم از شعر آسمانی تان

    سر بلند باشید به مهر

    درود های فراوان نثارتان

    • لیلا صالح

      مرداد 10, 1396

      سلام بر استاد بزرگوارم. 

      بسیار خوشحال شدم از حضور مهربانتون. 

      ممنونم از لطفتون که مشوق همیشگی شاگردتان هستید 

      در پناه خدا برقرار باشید. 

  6. فاطمه اکرمی

    مرداد 20, 1396

    ای جانم. قول  هول الله و احد را که بخوانم کافیست

    واقعا همینجوره

    عالیه درود و سلامی بی پایان جانان

    زیبا بود و دلنشین مانا باشید عزیزم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا