🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کاش میشد

(ثبت: 236178) بهمن 21, 1399 

 

کاش میشد عاشق هم بودیم
بعد غم ؛ تیمار و غمخوار بودیم
کاش میشد یک تراز می بودیم
حامی حق و درستی بودیم
کاش میشد حسرتی در دل نبود
عاشق کیف پول مردم نبود
کاش میشد برده ثروت نبود
باطن مردم ؛ پوسیده نبود
باشد همه را جز آنکه ما خواهیمش
همه رفتنیند؛ خصوص که ما خواهیمش

 

 

 

 

نظرها
  1. مدینه ترکاشوند

    بهمن 21, 1399

    درود بر شما
    روزتان پر از
    سرور و توفیق
    🙏🙏🌹🌸🌻

  2. حسین شیرکوند

    بهمن 21, 1399

    🌸🌷🌸🌷🌸🌷🌸

  3. طارق خراسانی

    بهمن 21, 1399

    درودتان

    عالی ست 🌿👏👏👏🌿

  4. فاطمه

    اسفند 7, 1399

    عالی بود خاله جونم 🤗

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا