🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کالیکا

(ثبت: 250373) مرداد 31, 1401 
کالیکا

یخ زد همهٔ کوچه، خیابانِ دلم

تنها نفرِ داخلِ زندانِ دلم

هم کشور و پایتخت و استانِ دلم

 

صدسالگیِ سکوت و مرگم بی تو

تُوتَم!

 

ـــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند
ـــــــــــــــــــــــ

 

پ ن:

با تشکر از جنابِ آقایِ محمّدعلی رضاپور، وَ زحماتِ بیدریغ ایشان در ارتقایِ سطحِ ادبیات، خاصه شعر

 

 

 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا