🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کتاب

(ثبت: 255907) بهمن 16, 1401 
کتاب

 

تو آخرین تکیه گاه
درد و دلتنگی های منی
کلام از تو
برمیدارم
و تاب می آورم
رنج آموختن را

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 16, 1401

    سلام فاضله جان

    بسیار زیبا
    بسیار عالی

    آفررررین

    در پناه خدا 🌱🌹❤️👌👌👌👌🌹❤️🌱

    • فاضله هاشمی

      بهمن 19, 1401

      سلام استاد عزیز
      بسیار سپاسگزارم مهربان 🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا