🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کسرای پرویزی

(ثبت: 217464) آذر 25, 1398 
کسرای پرویزی

– کسرای پرویزی:

آن قوس تنت کسرای پرویزی است
خط دو لبت خطوط نیریزی است
چشمان تو یک غزل شراب آلود
گیسوی سیاهت فرش تبریزی است

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آذر 25, 1398

    اون فرش تبریزی رو خوب اومدی

    کلا خوب بود

    درود بر شما جناب فلاحی عزیز

    زنده باشید

    💐💐💐

    • سعید فلاحی

      آذر 26, 1398

      ارادتمندیم
      🙏🙏🙏🙏شادکام باشید

  2. مينا امينی

    آذر 25, 1398

    سلام آقای فلاحی
    سپاس از اشتراک گذاری
    مانا باشید به مهر💐🙏

  3. محمدعلی رضاپور

    آذر 26, 1398

    درود و ارادت🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا