🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کشورم را تو بساز

(ثبت: 238786) اردیبهشت 18, 1400 

تقدیم به سعید محمَّد

از خدا خواسته ام
تا بیایی و غم از دل ببری
غم نان؟
نه،
غم دوست
غم سردارِ محبت،
قاسم…

من یقین دارم تو
آن فرستاده ی غیبی
به شب الوده ترین قرن بشر
ای فروغ دل عشاق وطن
ساز شادی بنواز
کشورم را تو بساز

بداهه ی سحری
ساعت 3 بامداد 17 اردیبهشت 1400

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. کبری محمدی

    اردیبهشت 19, 1400

    سلام
    زیبا سرودید
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

  2. محمد خوش بین

    اردیبهشت 27, 1400

    سلام و درود استاد عزیز❤❤❤

    زین پس به زنده بودن ما اعتبار نیست
    افواه مردمان بجز از انتحار نیست

    پیری به پوزخندی چنین قصه کرد و رفت
    من خوب دیده ام که دگر کار و بار نیست

    صلح و رفاه و امنیتی ما شعار شد
    مجرم هزار هست ولی چوب دار نیست

    ملت تباه گشته از این وعده های شوم
    از دولتی که خفته کنون انتظار نیست

    مشتی بکوب بر دهن جاهلان دهر
    توافق و برجام خارجی ها هم بکار نیست

    دست من و تو هم که نجنبد به حال ما
    امید بر تلاطم این روزگار نیست

    خود کاری کن برای خود و زنده بودنت
    فریاد هم مزن که دگر دستیار نیست

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا