🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کلوب

(ثبت: 210300) خرداد 9, 1398 

تقدیم به اعضای خوب و دوست داشتنی وبا صفای سایت و شبکه ی اجتماعی کلوب
چراغها روشن اما بی حرف بی هیاهو
فرقی نمیکند من باشم توباشی یا او
چنان خاموش که گویی کسی اینجا نیست
زیر و رو میکنیم کلوب را،میگذاریم پست و ادلیست
مثل این است که برف ببارد و کسی
آدم برفی نسازد
دوستان شما را به عضویت درپرمخاطب ترین سایت اجتماعی کشور “کلوب “دعوت میکنم
فاضله هاشمی”غزل”

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. زانا کوردستانی

    خرداد 9, 1398

    درودتان سرکار خانم هاشمی

    احسنت و دستمریزاد

    بسیار عالی

    ممنون

    موفق باشید

    🌹 🌹 🌹
    🌹 🌹
    🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا