🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کمی آهسته بیایید

(ثبت: 239565) تیر 2, 1400 

 

ممکن است بشکند آرامش تنهائی من
یا که پَر گیرد از این جا دل شیدائی من
یا خزان گیرد از این هم همه ی باد خزان
یا سرازیر شود قطره ای از دیده ی من
کمی آهسته بیائید به بالین ترک خورده ی من

یا که شاید به لب جوی چکاوک باشد
یا که چشمی به تمنای اسارت باشد
یا بخواهد به لب حس بسُراید شعری
یا که شاید به دلش حس غریبی باشد
کمی آهسته بیائید به بالین ترک خورده ی من

وقت روز است , سیاحت به دل خاطره هاست
یا اگر شب , به نیایش دل تاریکی هاست
یا که مهمان عزیزان سفر کرده شدید
یا که مهمانی این کلبه ی ویرانه شدید
کمی آهسته بیائید به بالین ترک خورده ی من

شاید امروز به قدمهای خیالی رفتم
یا به نجوای خوشی از سفری برگشتم
یا که شاید به سوالات , مردد شده ام
یا به دیدار ِنگاری که منور شده ام
کمی آهسته بیائید به بالین ترک خورده ی من

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا