🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کنکور

(ثبت: 261557) تیر 12, 1402 

 

اجازه دهید بچه ها استراحت کنند
خیال شما را وقت کنکور راحت کنند
بسی درس خواندن تا 18سال
تلاش بشر را بعدها قضاوت کنند

فاضله هاشمی «بی فاصله»

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    تیر 12, 1402

    سلام و درود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا