🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کهکشان ِ عشق

(ثبت: 3540) اسفند 14, 1395 
کهکشان ِ عشق

به اشتیاق ِعشق ِ تو  به هر دری که سر زدم

صلای عشق و عاشقی  بشوق  ِ بال و پر زدم

همیشه خوانده ای مرا به آن کرانه های نور

به خانقاه  ِعشقِ  تو سری  در این سفر زدم

هوای   عاشقانه ای  ، گرفته    جانماز    ِ من

بقد  و  قامِت   ِ دلم  ،   قیام   ِچشم  ِ تر زدم

دو دستِ التماسِ من  سروده رو سیاهی ام

اگرچه در مسیرِ شب ،  طلایه ی سحر زدم

به  چشم  ِ انتظار  ِ من  نشسته   شوق  ِ ربّنا

به کهکشان ِ عشق  توِ شراب  ِ نیشکر زدم

گذشته ام  ز جان  ِ خود   فدایی  دِرت منم

تویی فقط  خدای من ، به غیر  ِ تو تبر زدم

امید  ِ آنکه بشنوی  صدای  گریه های  من

ز برق  ِ خالص  ِ طلا  به شیشه ی قدَر زدم

طلعت خیاط پیشه 

نظرها 18 
  1. علیرضا حکیم

    اسفند 14, 1395

    درود بانو

    زیبا قلم زده اید

  2. محمدجواد منوچهری

    اسفند 14, 1395

    سلام وعرض ادب استاد خیاط پیشه گرامی

    زیبا سرودید

    رقص قلمتان مستدام

  3. محمدرضا جعفری

    اسفند 14, 1395

    درود استاد ………………………

  4. اسفند 15, 1395

  5. جواد مهدی پور

    اسفند 15, 1395

    درود بر استاد گرامی بانو خیاط پیشه ی ارجمند

    در محضرتان می آموزم

    همیشه زیبا می سرایید

    زنده باشید به مهر

  6. فرزاد امین اجلاسی

    اسفند 15, 1395

    درودها بانو

    سروده ای فاخر

    عارفانه ای زیبا و نجواگر

    قلمتان همواره رقصان

  7. درودهاااا

    مهربانو زیبا سرودید

    قلمتان مانا

  8. طارق خراسانی

    اسفند 16, 1395

    سلام و.درود 

    مانند تمام آثار گذشته ی آن بانوی شاعر پاک عاااالی ست

    در پناه خدا 

    • طلعت خیاط پیشه

      اسفند 16, 1395

      سپاس که همیشه مشوق و همراه هستید

      در پناه حق باشید استاد ارجمندم

  9. سیدعلی مجیدی

    اسفند 17, 1395

    سلام و درود 

    زیبا سرودید

    موفق باشید

    • طلعت خیاط پیشه

      اسفند 20, 1395

      جناب مجیدی ارجمند

      از حضور گرمتان ممنونم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا