🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کودکانه

(ثبت: 233945) آذر 7, 1399 

– کودکانه:

دوستت دارم!
وقتی کودکانه،
در خیابان های شلوغ
دستم را می گیری …
–نکند،،،
–گم شوی!

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#هاشور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. درودها

    کوتاه خوش حسی بود و خوش نقش

    تندرست و نویسان باشید

    💐💐💐💐💐💐💐

    • سعید فلاحی

      آذر 11, 1399

      سلام و درود🌹🌹🙏🙏🙏شادکام باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا