🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کوه نمک

(ثبت: 907) اسفند 9, 1394 
کوه نمک

دریا زده ام  صخره دل آزار شده

هر گونه ی من شبیه نیزار شده

چشمان مرا نخوان که هر مصراعش 

تبدیل به یک کوه نمک زار شده

عفت نظری

نظرها
  1. سوگند صفا

    اسفند 10, 1394

    دریا زده ام……

    سلام خانوم نظری عزیزززززم…

    خیلی زیباست ….احسنت

    زنده باشین

    یاحق

  2. سلام بر کاکای خوبم  بسیار جالب و قشنگ بید 

    درود

  3. نگار حسن زاده

    اسفند 10, 1394

    سلام عفت عزیزم

    آفرین آبجی

    خیلی زیبا بود

    مرحبا

  4. عسل رادمنش

    اسفند 10, 1394

    سلام ومهر

    زیبا بود/مانا باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا