🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کوچه های سنگی گلخانه

(ثبت: 3599) اسفند 19, 1395 
کوچه های سنگی گلخانه

امشب  هوای  سیر و  سفر   می کنم بیا

یک  آسمان   ستاره    خبر  می کنم بیا

در گلشنی  بشیوه ی  نیلوفران   ِ مست

گردن   کشی  ببام   ِ دگر   می کنم  بیا

در جانماز  ِ  سبز  ِ  دو  دستان  ِ مضطرم

شوری  به پا  بشوق  ِ  سحر  می کنم  بیا

یک  شعر  ِ  عاشقانه   به  ژرفای  زندگی

تقدیم   به   حامیان  ِ  بشر    می کنم  بیا

مشتاق  ِ  یک  نگاه  ِ  عطشناک  ِ  عاشقم

بی خود  ز خود  هوای  خطر  می کنم  بیا

از  کوچه های   سنگی   گلخانه  خسته ام

تا   انتهای   جاده    ،   گذر   می کنم   بیا

در بارگاه  ِ  شرم    ِ  نگاهی   شدم  دخیل

شق القمر   بدیده  ی   تر   می   کنم   بیا

وقتی طلا  به جرم  ِعیارش  شکسته است

تنها  محک   ضمانت   ِ  زر   می  کنم   بیا

طلعت خیاط پیشه