🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کوچه

(ثبت: 215542) مهر 15, 1398 

💠 کوچه:

کوچه ای متروکم
پر از حس آمدنت.

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_پریسکه
@ZanaKORDistani63
@mikhanehkolop3
https://www.instagram.com/zanakordistani?r=nametag
http://mikhanehkolop3.blogfa.com

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    مهر 15, 1398

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • سعید فلاحی

      مهر 24, 1398

      درود

      ممنونم

      🌹🌷🌺🌸در پناه خدا

  2. دروپ بذ سما
    براستی هنر این است که که با واژگانی به تعداد انگشتان یک دست، اقیانوسی معنا آفریدید.دستمریزاد

    • سعید فلاحی

      مهر 24, 1398

      اراتمندیم

      سپاس از حضورتان🌹🌷🌺🌸🙏🙏🙏🙏در پناه خدا

  3. مهتاب ایزدسرشت

    مهر 15, 1398

    سلام
    دوست دارم شعراتون… وکوتاه وپورشور🌿

    • سعید فلاحی

      مهر 24, 1398

      سلام و ادب مهربانو

      باعث افتخار و سربلندی حقیر است
      سپاس از حضورتان🌹🌷🌺🌸شادکام باشید

  4. طارق خراسانی

    مهر 16, 1398

    سلام

    چقدر این گوچه در انتظار بوده!

    آفرررررین

    در پناهذخدا 🌿👏👏👏👏🌿

    • سعید فلاحی

      مهر 24, 1398

      عرض ادب و احترام استاد

      سپاس از حضورتان

      👏🌹🌷🌺🌸🙏🙏🙏شادکام باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا