🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کویر تشنه ی انسانیت

(ثبت: 213172) مرداد 17, 1398 

در کویرِ تشنه ی انسانیت،
جای بارانِ وجودت خالی است…
*************
و هنوز تاریکی
می تپد در رگِ روز و شبِ ما،
فکرها
در قفسِ خودخواهی
می سوزند
حرفِ روشن فکری
ادعایی ست که گوشِ همه را کر کرده…
و تعصب، افسوس،
کوریِ بی رحمی ست
که به هر شمع شعوری
هر دم
می تازد…
آه از این دنیا که
هر کسی می فهمد
می بازد….

مهناز نصیرپور

پ.ن:
پشت پستوی سکوت
دردها پنهانی،
واژه ها قربانی…
در میان این همه کفتار و گرگ…
بهتر آن است که سلطان خودم باشم و بس
بیشه ی تنهایی
امن ترین جای جهان ،وقتی که
درد و دل با مردم،
حاصلش ویرانی ست…

مهناز نصیرپور

 

 

 

نقدها
  1. طارق خراسانی

    مرداد 17, 1398

    سلام بر دختر عزیزم

    شعر شما زیباست
    آهنگ خوبی هم دارد
    به دل. می نشیند ولی باید دستی به سر و رویش کشید و من اندکی تغییر در آن می دهم
    در کویرِ تشنه ی انسانیت،
    جای بارانِ وجودت خالی ست…
    *************
    و هنوز تاریکی
    می تپد در رگِ روز و شبِ ما،
    فکرها
    در قفسِ خودخواهی
    می سوزند
    حرفِ روشن فکری
    ادعایی ست که گوشِ همه را کر کرده…
    و تعصب، افسوس،
    کور کور است
    و بی رحمی ترین
    که به هر شمع شعوری
    تازد…
    آه،
    هرکه فهمیده
    بر او می تازد….

    مهناز نصیرپور

    پ.ن:
    پشت پستوی سکوت
    دردها پنهانی،
    واژه ها قربانی…
    در میان این همه کفتار و گرگ…
    بهتر آن است که سلطان خودم باشم و بس
    بیشه ی تنهایی
    امن ترین جای جهان ،وقتی که
    درد و دل با مردم،
    حاصلش ویرانی ست…

    مهناز نصیرپور

    در پناه خدا شاد زی دخترم 🌿👏👏👏👏👏👏🌿

    • مهناز نصیرپور

      مرداد 19, 1398

      درود استاد بزرگوارم
      سپاس از تغییراتی که دادید و این همه توجه و نگاه سبزتون
      برام ارزشمندید و سپاسگزار نگاه پرمهرتان هستم
      🌸🌸🌺🌺🌺🌺🌺🌺

نظرها
  1. سلام و درودتان باد بزرگوار

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

    • مهناز نصیرپور

      مرداد 19, 1398

      درود استاد بزرگوارم سپاسگزارم 🙏🍃🌸

  2. درود برشما گرامی

    پاینده باشید🌷🌷🌷

  3. مهتاب ایزدسرشت

    مرداد 18, 1398

    ❤️❤️❤️🌷بسیار زیباست

    • مهناز نصیرپور

      مرداد 19, 1398

      درود بر مهتاب عزیزم سپاسگزارم به شعرم سر زدید❤️🌹🌺🌸💐

  4. جواد مهدی پور

    مرداد 19, 1398

    درود بر شما بانو نصیر پور گرامی

    💐

    • مهناز نصیرپور

      مرداد 19, 1398

      درود بر استاد مهدی پور گرامی
      سپاسگزار مهرتان هستم 🌿🍃🌺

  5. محدثه خجسته

    مرداد 19, 1398

    بسیار زیبا بود…احسنت👌💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا